آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,430
تعداد مقالات17,591
تعداد مشاهده مقاله57,220,199
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,053,109
اداوی, حمیده, قدم‌پور, عزت‌اله, عباسی, محمد. (1402). اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل انگیزش خواندن بر میزان آگاهی واج‌شناختی و نگرش به خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(70), 1-9. doi: 10.22034/jmpr.2023.16524
حمیده اداوی; عزت‌اله قدم‌پور; محمد عباسی. "اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل انگیزش خواندن بر میزان آگاهی واج‌شناختی و نگرش به خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن". سامانه مدیریت نشریات علمی, 18, 70, 1402, 1-9. doi: 10.22034/jmpr.2023.16524
اداوی, حمیده, قدم‌پور, عزت‌اله, عباسی, محمد. (1402). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل انگیزش خواندن بر میزان آگاهی واج‌شناختی و نگرش به خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن', سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(70), pp. 1-9. doi: 10.22034/jmpr.2023.16524
اداوی, حمیده, قدم‌پور, عزت‌اله, عباسی, محمد. اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل انگیزش خواندن بر میزان آگاهی واج‌شناختی و نگرش به خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 18(70): 1-9. doi: 10.22034/jmpr.2023.16524


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب