آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,381
تعداد مقالات16,906
تعداد مشاهده مقاله54,422,113
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,098,550
فیض, داوود, علی پور, سیما, اصغری نجیب, مریم. (1401). طراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(3), 95-113. doi: 10.22034/jiba.2022.50743.1860
داوود فیض; سیما علی پور; مریم اصغری نجیب. "طراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 3, 1401, 95-113. doi: 10.22034/jiba.2022.50743.1860
فیض, داوود, علی پور, سیما, اصغری نجیب, مریم. (1401). 'طراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(3), pp. 95-113. doi: 10.22034/jiba.2022.50743.1860
فیض, داوود, علی پور, سیما, اصغری نجیب, مریم. طراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(3): 95-113. doi: 10.22034/jiba.2022.50743.1860


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب