آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,381
تعداد مقالات16,906
تعداد مشاهده مقاله54,421,926
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,098,439
زارعی, قاسم, حق وردی زاده, ابوالفضل. (1401). ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), 199-226. doi: 10.22034/jiba.2022.50654.1857
قاسم زارعی; ابوالفضل حق وردی زاده. "ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 4, 1401, 199-226. doi: 10.22034/jiba.2022.50654.1857
زارعی, قاسم, حق وردی زاده, ابوالفضل. (1401). 'ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), pp. 199-226. doi: 10.22034/jiba.2022.50654.1857
زارعی, قاسم, حق وردی زاده, ابوالفضل. ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(4): 199-226. doi: 10.22034/jiba.2022.50654.1857


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب