آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,422
تعداد مقالات17,545
تعداد مشاهده مقاله56,832,578
تعداد دریافت فایل اصل مقاله18,840,471
زارعی, قاسم, حق وردی زاده, ابوالفضل. (1401). ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), 199-226. doi: 10.22034/jiba.2022.50654.1857
قاسم زارعی; ابوالفضل حق وردی زاده. "ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 4, 1401, 199-226. doi: 10.22034/jiba.2022.50654.1857
زارعی, قاسم, حق وردی زاده, ابوالفضل. (1401). 'ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), pp. 199-226. doi: 10.22034/jiba.2022.50654.1857
زارعی, قاسم, حق وردی زاده, ابوالفضل. ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(4): 199-226. doi: 10.22034/jiba.2022.50654.1857


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب