آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,429
تعداد مقالات17,583
تعداد مشاهده مقاله57,199,871
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,032,490
نیک بخش, بهرام. (1401). بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی ارزش درک شده برند و نام تجاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(1), 223-242. doi: 10.22034/jeds.2022.50076.1617
بهرام نیک بخش. "بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی ارزش درک شده برند و نام تجاری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 1, 1401, 223-242. doi: 10.22034/jeds.2022.50076.1617
نیک بخش, بهرام. (1401). 'بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی ارزش درک شده برند و نام تجاری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(1), pp. 223-242. doi: 10.22034/jeds.2022.50076.1617
نیک بخش, بهرام. بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی ارزش درک شده برند و نام تجاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 11(1): 223-242. doi: 10.22034/jeds.2022.50076.1617


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب