آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,403
تعداد مقالات17,178
تعداد مشاهده مقاله55,486,094
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,750,763
نیک بخش, بهرام. (1401). بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی ارزش درک شده برند و نام تجاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(1), 223-242. doi: 10.22034/jeds.2022.50076.1617
بهرام نیک بخش. "بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی ارزش درک شده برند و نام تجاری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 1, 1401, 223-242. doi: 10.22034/jeds.2022.50076.1617
نیک بخش, بهرام. (1401). 'بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی ارزش درک شده برند و نام تجاری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(1), pp. 223-242. doi: 10.22034/jeds.2022.50076.1617
نیک بخش, بهرام. بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی ارزش درک شده برند و نام تجاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 11(1): 223-242. doi: 10.22034/jeds.2022.50076.1617


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب