آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,389
تعداد مقالات17,015
تعداد مشاهده مقاله54,845,119
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,383,055
نیک بخش, بهرام. (1401). بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی ارزش درک شده برند و نام تجاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(1), 223-242. doi: 10.22034/jeds.2022.50076.1617
بهرام نیک بخش. "بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی ارزش درک شده برند و نام تجاری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 1, 1401, 223-242. doi: 10.22034/jeds.2022.50076.1617
نیک بخش, بهرام. (1401). 'بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی ارزش درک شده برند و نام تجاری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(1), pp. 223-242. doi: 10.22034/jeds.2022.50076.1617
نیک بخش, بهرام. بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی ارزش درک شده برند و نام تجاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 11(1): 223-242. doi: 10.22034/jeds.2022.50076.1617


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب