آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,430
تعداد مقالات17,591
تعداد مشاهده مقاله57,220,199
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,053,109
باشکوه, محمد, موحد, سید محمد رضا. (1401). بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), 1-24. doi: 10.22034/jiba.2022.50824.1864
محمد باشکوه; سید محمد رضا موحد. "بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 4, 1401, 1-24. doi: 10.22034/jiba.2022.50824.1864
باشکوه, محمد, موحد, سید محمد رضا. (1401). 'بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), pp. 1-24. doi: 10.22034/jiba.2022.50824.1864
باشکوه, محمد, موحد, سید محمد رضا. بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(4): 1-24. doi: 10.22034/jiba.2022.50824.1864


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب