آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,375
تعداد مقالات16,890
تعداد مشاهده مقاله54,380,537
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,070,672
Mehri, Marzieh, Amirian, Zahra, Rezazadeh, Mohsen. (1402). The Effect of Regulatory Focus and Reference of Comparison Feedback on EFL Learners’ Achievement Emotions and Achievement Goals. سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(32), 161-177. doi: 10.22034/elt.2021.48394.2452
Marzieh Mehri; Zahra Amirian; Mohsen Rezazadeh. "The Effect of Regulatory Focus and Reference of Comparison Feedback on EFL Learners’ Achievement Emotions and Achievement Goals". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, 32, 1402, 161-177. doi: 10.22034/elt.2021.48394.2452
Mehri, Marzieh, Amirian, Zahra, Rezazadeh, Mohsen. (1402). 'The Effect of Regulatory Focus and Reference of Comparison Feedback on EFL Learners’ Achievement Emotions and Achievement Goals', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(32), pp. 161-177. doi: 10.22034/elt.2021.48394.2452
Mehri, Marzieh, Amirian, Zahra, Rezazadeh, Mohsen. The Effect of Regulatory Focus and Reference of Comparison Feedback on EFL Learners’ Achievement Emotions and Achievement Goals. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 15(32): 161-177. doi: 10.22034/elt.2021.48394.2452


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب