آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,414
تعداد مقالات17,366
تعداد مشاهده مقاله55,997,141
تعداد دریافت فایل اصل مقاله18,214,411
بهبودی, امید, محمدزاده, زهرا, مزینانی, محمدامین. (1401). تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیل‌گر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بین‌المللی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), 23-42. doi: 10.22034/jiba.2022.49147.1812
امید بهبودی; زهرا محمدزاده; محمدامین مزینانی. "تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیل‌گر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بین‌المللی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 2, 1401, 23-42. doi: 10.22034/jiba.2022.49147.1812
بهبودی, امید, محمدزاده, زهرا, مزینانی, محمدامین. (1401). 'تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیل‌گر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بین‌المللی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), pp. 23-42. doi: 10.22034/jiba.2022.49147.1812
بهبودی, امید, محمدزاده, زهرا, مزینانی, محمدامین. تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیل‌گر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بین‌المللی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(2): 23-42. doi: 10.22034/jiba.2022.49147.1812


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب