آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,370
تعداد مقالات16,844
تعداد مشاهده مقاله54,232,862
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,944,010
طاهرپور کلانتری, هادی, رجوعی, مرتضی, کاظمی زنجانی, مژده. (1400). تاثیر پشیمانی از خرید بر نیت‌ رفتاری مشتریان با نقش تعدیل‌گر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(2), 87-105. doi: 10.22034/jiba.2021.42247.1535
هادی طاهرپور کلانتری; مرتضی رجوعی; مژده کاظمی زنجانی. "تاثیر پشیمانی از خرید بر نیت‌ رفتاری مشتریان با نقش تعدیل‌گر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 2, 1400, 87-105. doi: 10.22034/jiba.2021.42247.1535
طاهرپور کلانتری, هادی, رجوعی, مرتضی, کاظمی زنجانی, مژده. (1400). 'تاثیر پشیمانی از خرید بر نیت‌ رفتاری مشتریان با نقش تعدیل‌گر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(2), pp. 87-105. doi: 10.22034/jiba.2021.42247.1535
طاهرپور کلانتری, هادی, رجوعی, مرتضی, کاظمی زنجانی, مژده. تاثیر پشیمانی از خرید بر نیت‌ رفتاری مشتریان با نقش تعدیل‌گر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 4(2): 87-105. doi: 10.22034/jiba.2021.42247.1535


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب