آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,433
تعداد مقالات17,642
تعداد مشاهده مقاله57,426,871
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,180,750
روحانی, علی, حاجی حیدری, سهیلا. (1399). برساخت اجتماعی پیامدهای کنش‌های اقتصادی بازاریابان در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(2), 47-72. doi: 10.22034/jeds.2020.11456
علی روحانی; سهیلا حاجی حیدری. "برساخت اجتماعی پیامدهای کنش‌های اقتصادی بازاریابان در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 2, 1399, 47-72. doi: 10.22034/jeds.2020.11456
روحانی, علی, حاجی حیدری, سهیلا. (1399). 'برساخت اجتماعی پیامدهای کنش‌های اقتصادی بازاریابان در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(2), pp. 47-72. doi: 10.22034/jeds.2020.11456
روحانی, علی, حاجی حیدری, سهیلا. برساخت اجتماعی پیامدهای کنش‌های اقتصادی بازاریابان در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 9(2): 47-72. doi: 10.22034/jeds.2020.11456


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب