آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,398
تعداد مقالات17,057
تعداد مشاهده مقاله55,025,014
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,481,578
حمیدی زاده, محمدرضا, ساکی پور, آذین, جلالی, سید مهدی. (1399). عوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), 23-40. doi: 10.22034/jiba.2020.11381
محمدرضا حمیدی زاده; آذین ساکی پور; سید مهدی جلالی. "عوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 3, 1399, 23-40. doi: 10.22034/jiba.2020.11381
حمیدی زاده, محمدرضا, ساکی پور, آذین, جلالی, سید مهدی. (1399). 'عوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), pp. 23-40. doi: 10.22034/jiba.2020.11381
حمیدی زاده, محمدرضا, ساکی پور, آذین, جلالی, سید مهدی. عوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 3(3): 23-40. doi: 10.22034/jiba.2020.11381


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب