آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,398
تعداد مقالات17,064
تعداد مشاهده مقاله55,046,859
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,494,564
اسلامی, قاسم, قادری, فرشاد. (1399). بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(پیاپی ده), 137-154. doi: 10.22034/jiba.2020.11203
قاسم اسلامی; فرشاد قادری. "بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, پیاپی ده, 1399, 137-154. doi: 10.22034/jiba.2020.11203
اسلامی, قاسم, قادری, فرشاد. (1399). 'بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(پیاپی ده), pp. 137-154. doi: 10.22034/jiba.2020.11203
اسلامی, قاسم, قادری, فرشاد. بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 3(پیاپی ده): 137-154. doi: 10.22034/jiba.2020.11203


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب