تعداد نشریات | 43 |
تعداد شمارهها | 1,235 |
تعداد مقالات | 15,190 |
تعداد مشاهده مقاله | 50,700,903 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 13,783,471 |
1. | Critical Thinking as an Essential Factor in EFL Teacher Educators’ Professional Development: a Transformative Learning Paradigm | |
دوره 14، شماره 30، بهمن 2022، صفحه 194-208 | ||
Jalil Yazdankhah؛ Bahram Behin؛ Mohammad Hossein Yousefi؛ Hassan Asadollahfam | ||
2. | Reflectivity in reflective practice: A case of EFL student teachers in practicum | |
دوره 14، شماره 30، بهمن 2022، صفحه 264-281 | ||
Najmeh Pourjafarian؛ Rahman Sahragard | ||
3. | فلسفه برای کودکان و توسعه حرفه ای معلمان (مطالعه کیفی) | |
دوره 16، شماره 39، شهریور 1401، صفحه 113-128 | ||
حسن احمدی؛ علی اقبالی | ||