تعداد نشریات | 43 |
تعداد شمارهها | 1,235 |
تعداد مقالات | 15,189 |
تعداد مشاهده مقاله | 50,699,836 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 13,782,612 |
1. | Curriculum Reform and Iranian EFL Teachers' Professional Identity: A Marathon of Change! | |
دوره 12، شماره 26، بهمن 2020، صفحه 435-463 | ||
Parisa Riahipour؛ Mansoor Tavakoli؛ Abbas Eslami Rasekh | ||
2. | Professional Identity and Teaching Quality: The case of Iranian EFL teachers | |
دوره 11، شماره 24، اسفند 2019، صفحه 201-225 | ||
Azade Labbaf؛ Ahmad Moinzadeh؛ Azizollah Dabaghi | ||
3. | Unveiling Language Teacher Productive Immunity: A Lenz into the Impacts on Professional Identity, Teacher Anger, Grit Tendencies, and Psychological Well-Being | |
دوره 15، شماره 32، اسفند 2023، صفحه 215-232 | ||
Ehsan Namaziandoust؛ Tahereh Heydarnejad؛ Goodarz Shakibaei | ||