آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,221
تعداد مقالات14,957
تعداد مشاهده مقاله50,365,270
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,458,552

1.

A New Dilemma for Language Teachers and Students: Self-assessment or Teacher Assessment (Research Article)

دوره 13، شماره 27، شهریور 2021، صفحه 35-57
Parviz Ajideh؛ Lynn Batler-Kisber؛ Ali Akbar Ansarin؛ sorayya Mozaffarzadeh

2.

Ethical Challenges of Designing on Application for Reading Instruction Management System (RIMS): A Phenomenological Study

دوره 14، شماره 29، مرداد 2022، صفحه 198-213
Arezou Shahmoradi؛ Behzad Ghonsooly؛ Omid Mazandarani؛ Ghasem Barani

3.

Individual Psychological Factors: Facilitators of PSL Learners’ Reading Comprehension Ability? a mixed methods study

دوره 15، شماره 31، مهر 2023، صفحه 199-214
Reza Taherkhani؛ Reza Moradi

4.

Investigating the Relatedness of Cloze-Elide Test, Multiple-Choice Cloze Test, and C-test as Measures of Reading Comprehension

دوره 6، شماره 13، آذر 2014، صفحه 89-112
Simin Sattarpour؛ Parviz Ajideh

5.

Iranian EFL Learners L2 Reading Comprehension: The Effect of Online Annotations via Interactive White Boards

دوره 6، شماره 14، اسفند 2014، صفحه 37-56
Nasrin Shams؛ azizollah Dabaghi

6.

Multimedia Annotation: Comparability of Gloss Modalities and their Implications for Reading Comprehension

دوره 7، شماره 15، مرداد 2015، صفحه 1-41
Hamed Babaie Shalmani؛ Seyyed Ayatollah Razmjoo

7.

Multiple Intelligence and EFL Learners' Reading Comprehension

دوره 8، شماره 18، اسفند 2016، صفحه 199-221
Amir Reza Nemat Tabrizi

8.

On the Relationship between Metacognitive Reading Strategies, Reading Self-Efficacy, and L2 Reading Comprehension

دوره 10، شماره 22، اسفند 2018، صفحه 157-181
Abbas Ali Zarei

9.

On The Relationship between Test-Taking Strategies and EFL Reading Performance

دوره 11، شماره 23، شهریور 2019، صفحه 189-219
nava nourdad؛ Parviz Ajideh

10.

The Relationship between Depth and Breadth of Vocabulary Knowledge and Reading Comprehension among Iranian EFL Learners

دوره 2، شماره 222، اسفند 2010، صفحه 97-127
Saeed Mehrpour؛ Seyyed Ayatollah Razmjoo؛ Parvaneh Kian

11.

The Role of Audio-visual Aids in General English Classes at Medical University: Reading Comprehension, Attitude, and Motivation (Research Article)

دوره 13، شماره 27، شهریور 2021، صفحه 215-238
Assef Khalili؛ Maryam Zeinolabedini؛ Fatemeh Poorebrahim؛ Simin Sattarpour



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب