آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,224
تعداد مقالات15,037
تعداد مشاهده مقاله50,563,792
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,656,917

1.

Investigating the Predominant Levels of Learning Objectives in General English Books

دوره 8، شماره 17، مهر 2016، صفحه 93-114
sahar Zahed alavi؛ Rahman Sahragard

2.

Is There a Place for Post-method Pedagogy in the Educational Context of Iran: Voices of EFL Teachers

دوره 10، شماره 22، اسفند 2018، صفحه 1-25
Farzaneh Amiri؛ Rahman Sahragard

3.

On the Development of a Tentative Model of a Flipped Classroom Instruction and Its Effect on Iranian Intermediate EFL Learners’ General IELTS Writing

دوره 12، شماره 26، بهمن 2020، صفحه 239-261
Rahman Sahragard؛ Mehdi Ziya؛ Ayatollah Razmjoo؛ Alireza Ahmadi

4.

Reflectivity in reflective practice: A case of EFL student teachers in practicum

دوره 14، شماره 30، بهمن 2022، صفحه 264-281
Najmeh Pourjafarian؛ Rahman Sahragard

5.

The Joint Effects of Teacher-led and Collaborative Planning conditions and Task Complexity on L2 Oral Production

دوره 13، شماره 28، اسفند 2021، صفحه 217-242
Sanaz Mohazabieh؛ Rahman Sahragard؛ Ehsan Rassaei؛ Mustafa Zamanian


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب