آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,222
تعداد مقالات15,019
تعداد مشاهده مقاله50,483,406
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,571,923

1.

Contributions of KARDS to Iranian EFL University Teachers’ Professional Identity

دوره 11، شماره 23، شهریور 2019، صفحه 127-156
Vahid Hassani؛ Mohammad Khatib؛ Massood Yazdani Moghaddam

2.

Developing an Analytic Scale for Scoring EFL Descriptive Writing

دوره 8، شماره 17، مهر 2016، صفحه 49-73
Mohammad Khatib؛ Mostafa Mirzaii

3.

Exploring EFL Learners' Beliefs toward Communicative Language Teaching: A Case Study of Iranian EFL Learners

دوره 9، شماره 20، بهمن 2017، صفحه 109-134
Arezoo Ashoori Tootkaboni؛ Mohammad Khatib

4.

Impoliteness and Power: An Interlanguage Pragmatic Approach to the Use of Impolite Patterns in Terms of Power

دوره 7، شماره 15، مرداد 2015، صفحه 43-67
Mohammad Khatib؛ Khadijeh Lotfi

5.

Novice Non-Native English Language Teachers’ Imaginary and Actual Decision Making and Pedagogical Reasoning: Student and Personal Features (Research Article)

دوره 13، شماره 27، شهریور 2021، صفحه 239-264
Mohammad Khatib؛ Abdulbaset Saeedian


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب